לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

האנטומיה של הצ`אקרות - עם סוגנדהו בשיטים

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם סוגנדהו
טיפול אנרגטי »  הילינג »  תכניות לימוד הילינג »  הילינג בשיטים »

הצטרפ/י
עם : סוגנדהו
מתי : רביעי- רביעי 3/4/2019-27/3/2019 20:00-14:00
עם :

סוגנדהו

עבור מי שעובד עם אנשים ו/או רוצה ללמוד איך עושים זאת. עבור מי שיש בו את הכמיהה להכיר את הפוטנציאל שבתוכו ורוצה להעמיק את הידע, ההבנה והמיומנויות. הזדמנות נדירה ללמוד לעומק את עולם הצ`אקרות.

הכשרת יועצים אנרגטיים של אושו

כפי שלגוף הפיזי שלנו יש מבנה של עצמות, שרירים ורקמות, גם הגופים האנרגטיים שלנו וההילה, יוצרים בן אדם שלם. כל גוף אנרגטי מתקשר למרכז אנרגיה/צ`אקרה מסוימת בגוף הפיזי שלנו. מערכת הצ`אקרות, לפי תורת המזרח, מייצגת את ההתפתחות של התודעה ממש כמו הפיזיולוגיה והפסיכולוגיה במערב. ההכשרה משלבת בין שני העולמות הללו.

הכשרת יועצי האנרגיה של אושו מתבססת על התובנות של אושו לגבי מדיטציה ותרפיה. התרפיה מהווה קרקע למדיטציה. בניגוד לפסיכולוגיה הפרוידיאנית, התרפיסטים מבית אושו לומדים לפגוש את הלקוח בנוכחות של אהבה וכבוד, ונוכחים כחברים.

"על התרפיסט להיות חבר אמיתי. עליו להראות את החמלה, האהבה וההבנה שלו. עליו לגרום למטופל להרגיש שלראשונה מכבדים אותו כאינדיווידואל, כבן אנוש. אם אתה מתחיל לשחק את תפקיד האלוהים, הוא שוב מושפל. מזה בדיוק הוא סבל כל חייו בעולם.
הכומר משחק את תפקיד האלוהים, הפוליטיקאים משחקים את תפקיד האלוהים, ויש אלים קטנים, יש את כל ההיררכיה. בתרבות ההינדית יש 33 מיליון אלים. אולי הם צריכים כל כך הרבה אלים, כדי שתהיה היררכיה שתנהל את העולם, את כל הבירוקרטיה. ואז יש אלים קטנים בכל מקום...
על התרפיסט להיות צנוע, להיות חבר. הוא לא כומר; תפקידו הוא לא להכתיב את חייך. הוא שם פשוט כדי להעמיד אותך על הרגליים. הוא לא יעשה את הצעדים במקומך. אם תיפול הוא יעזור לך לקום מחדש, אבל עליך להמשיך ללכת בכוחות עצמך. על כל אחד ללכת בכוחות עצמו."
(אושו, הדרשה האחרונה, כרך 2, פרק #16)

פירוט על שלושת חלקי ההכשרה:

חלק 1 - האנטומיה של הצ`אקרות

בחלק הראשון של ההכשרה נחקור באופן תיאורטי וחוויתי את סדרת 7 הצ`אקרות והגופים האנרגטיים, נגלה את ההבדל האנרגטי בין הצ`אקרות השונות בצורה נעימה, אישית ומסקרנת.

האספקט התיאורטי יהיה סביב הנושאים:
מפת הצ`אקרות וההילה
נושאים הקשורים לצ`אקרות: מהו הביטוי הבריא של כל צ`אקרה?
מהן הבעיות שיכולות להתפתח בכל צ`אקרה עקב התניות ילדות וטראומות? מה מפריע לאנרגיה לזרום באופן חופשי?
מהו הביטוי הנשי והגברי של כל צ`אקרה?
מה היא ה"הרה"?

החלק הראשון של ההכשרה נותן הבנה מעמיקה על נושא הצ`אקרות ומהווה את הבסיס לחלק השני. חלק זה פתוח לכולם, גם למי שאינו מתכנן לעבור את ההכשרה כולה. הוא רלוונטי לכל מי שרוצה ללמוד לעומק את עולם הצ`אקרות.

חלק 2 - קריאה אנרגטית ומפת אבחון

בחלק הזה נלמד לתת לאנשים אחרים קריאה ומיפוי האנרגיה של הצ`אקרות ולאפשר שינוי לקראת צמיחה אישית. קריאה אנרגטית יכולה לסייע בפתרון אתגרים וסוגיות בחיים של כל אחד ואחת. דרך פיתוח האינטואיציה במדיטציה ובאהבה, אנחנו יוצרים את הכלים ההכרחיים עבורנו לשיפור יכולת הקריאה האנרגטית הטבעית שלנו. האינטואיציה שלנו רחוקה מלהיות לוגית (הגיונית), קריאה אנרגטית היא לא אנליזה. קריאה אנרגטית היא מרחב אוהב ומדיטטיבי שבו ניתן להפיג מתחים וסימפטומים ולהעיז להרפות אל לתוך חוויה עמוקה של הוויה.

נלמד צעד אחר צעד, כיצד אפשר להרפות מההגיון הלוגי וההשלכות של המיינד ולפנות מקום לתפיסה של ויברציות ואנרגיות עדינות דרך השער של צ`אקרת הלב והעין השלישית. אנחנו יכולים ללמוד לקבל, להתמסר ולהיות בהרמוניה עם הוויתנו הטבעית. הלב הוא מרחב נקבי שבו גברים ונשים יכולים ללמוד לאזן את האנרגיה שלהם ולתמוך אחד בשני.
ברגע שהאינטואיציה הנובעת מהלב הופכת להיות המדריך הפנימי שלנו, אנחנו יכולים לגלות כיצד האיכויות הנשיות של קבלה ואהבה ללא תנאי והאיכויות הזכריות של בהירות ומודעות, נהיים שני הכלים המשמעותיים ביותר שלנו בקריאה אנרגטית.

כישורים של קריאה אנרגטית:
תפיסה בהירה: אינטואיציה של הלב
גילוי פוטנציאל השינוי של כל צ`אקרה ושל המערכת האנרגטית
תרגול קריאה אנרגטית של הצ`אקרות ושל אנרגיה נקבית וזכרית
כלים של הקשבה ותקשורת כדי לתמוך באיכויות השינוי של המודעות והקבלה, מפת אבחון של אנרגיית הצ`אקרות.

קריאה ואבחון של מפת האנרגיה מהווים את החצי הראשון של מפגשי ייעוץ אנרגטי. בחלק השלישי של ההכשרה יתווספו כלים נוספים להשלמת מפגשי הייעוץ האנרגטי.
על מנת להשתתף בחלק השני של ההכשרה, יש קודם לעבור את החלק הראשון. חלק זה יערך ב- 22-31.7.2019.

חלק 3 - כישורי הייעוץ האנרגטי
חלק זה מיועד לכל מי שהשלים את שני החלקים הראשונים ובו נקבל הכשרה לעריכת 6 מפגשים כשכל מפגש מתייחס לצ`אקרה מסוימת וחקירה של האיכויות שלה. הלימוד יהיה תיאורטי ולצדו נתרגל סשנים מעשיים של קריאה בין המשתתפים.

בנוסף, בחלק זה נלמד:
כישורי ייעוץ כלליים
שיטות משנה
מסגרת מפגשים עם מטופלים
הנחיית מדיטציות אושו

בחלק זה תקבלו את ההכשרה הרשמית לתת ייעוץ אנרגטי לאנשים. לתמוך במטופלים בדרכם לעבר זיהוי וחיבור למשאבים שלהם הטמונים בצ`אקרות, על מנת שיוכלו להשתמש בהם בחיי היום יום. תוכלו לייעץ להם על מדיטציות ועבודה פנימית שיטיבו עמם בתהליך שהם עוברים, ואילו צ`אקרות עדיין צריכות את תשומת לבם על מנת לפרוח.

חלק זה יערך בפברואר 2020.

סוגנדהו

תרפיסטית בכירה בעלת שם עולמי וניסיון של מעל ל-30 שנה בהנחיית סדנאות ברחבי העולם ועבודה פרטנית. בעלת MA בחינוך, פסיכולוגיה וסוציולוגיה. משלבת בעבודתה ידע וניסיון של שיטות מערביות ושיטות אלטרנטיביות מהמזרח. תלמידתו של אושו מאז שנת 1980.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
טליה עזרא אטיאס
<

שיתוף חברים
עם : סוגנדהו
מתי : רביעי- רביעי 3/4/2019-27/3/2019 20:00-14:00